اخبار

گردهمایی کانونهای آگهی و تبلیغات شهرستان نیشابور

گردهمایی کانونهای آگهی و تبلیغات شهرستان نیشابور
در گردهمایی کانونهای آگهی و تبلیغات شهرستان نیشابور مشکلات تبلیغاتی سطح شهر مورد بررسی قرار گرفت و بر رعایت قوانین و مقررات اجرایی کانونهای تبلیغات از قبیل بیلبرد ها ، آگهی نامه ها، تلویزیون شهری و ... تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی،رمضانعلی بیات مسؤول امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابوردر گردهمایی کانونهای آگهی و تبلیغات با اعلام مطلب فوق اظهار داشت : در جلسه مشکلات تبلیغاتی سطح شهر را ذکر نمود و مدیران کانونهای آگهی و تبلیغات شهرستان نیشابور باید رعایت قوانین و مقررات اجرایی کانونهای تبلیغات از قبیل بیلبرد – آگهی نماها، تلویزیون شهری و ... سرلوحه کار خود قرار دهند.

 وی گفت:آگهی نامه ها باید دارای شناسنامه بوده و در آن نام کانون – شماره پروانه فعالیت – نشانی کانون – شماره تلفن و حوزه فعالیت  و نام چاپخانه در آن درج کرد و هر عنوان دیگر از جمله ویژه نامه ، پیش شماره ، فوق العاده و ... ممنوع می باشد.

بیات یادآور شد: هر گونه تغییر در مدیریت ، مکان و تمدید پروانه بایستی قبلا"  با امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور هماهنگی شود.

بیات در خصوص بیلبردهای تبلیغاتی سطح شهر عنوان داشت: با توجه به اینکه  بیلبردهای بدون نام در سطح شهر زیاد شده بایستی نام کانون، تلفن تماس و ذکر مجوز کانون اگهی وتبلیغات درج گردد ، و اگر مشخص نشود بیلبرد مربوط به  چه کانونی است بیلبورد مذکور جمع آوری می گردد  وبایدتابلوهای آگهی و تبلیغات با ذکر شماره مجوز از ارشاد در سردرب کانون نصب گردد.

مسؤول امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابورتصریح کرد:مدیران کانونهای آگهی و تبلیغات مجوزدار کسانی را که کارهای تبلیغاتی بدون مجوز انجام می دهند به این اداره معرفی نمایند.

در ادامه مدیر مسوولان کانونهای آگهی و تبلیغات نیشابور به ارایه نقطه نظرات خویش پرداخته وبیان داشتند: جلسات به صورت مداوم هر سه ماه یکبار  در محل کانونهای آگهی و تبلیغات برگزار گردد، پیگیری تشکیل  انجمن صنفی  توسط کانونهای آگهی و تبلیغات، در خصوص چاپهای فلکسی، بنر ، استیکر و ... با توجه به اینکه کانونهای مجوز دار معترض بودند تایپ و تکثیرهای سطح شهرستان کار ما را انجام داده  که موضوع بررسی شود.

ایشان خواستار تشکیل کمیته ای با  سازمان فضای سبز شهرداری شدند  وخواهان پی گیری  سه عامل مهم گردیدند: قیمت گذاری بیلبوردها در کمیته مذکور بررسی شود ، بیلبوردها یکجا متمرکز نشود ،بیلبوردها به تعداد خاصی از کانونها واگذار می گردد که اکثر مدیران معترض بودند.

مدیر مسوولان کانونهای آگهی و تبلیغات نیشابور در خصوص بیلبوردهای که در حوزه استحفاظی اداره راه و شهرسازی این شهرستان قرار داردخواستند: فقط با کانونهای دارای آگهی و تبلیغات سطح شهرستان  قرار داد امضاء نمایند وکانون مذکور بایستی مجوز قبل از اکران را از این اداره دریافت نماید.

۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۴۷
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید